یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
به میزبانی صندوق بازنشستگی کشوری تشکیل شد.
حاتم شاکرمی روز چهارشنبه در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران زیرمجموعه
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مشهد افزود: هر یک از اعضای شورای هماهنگی به عنوان
نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید خدمات انجام شده به مردم را به شایستگی
در استانها بیان و ارائه نمایند.
وی با بیان اینکه با کمک یکدیگر خواهیم توانست از این شرایط سخت تحریم با
موفقیت خارج شویم ادامه داد: امروز در شرایط تحریم اقتصادی باید از همه ظرفیتهای موجود
استفاده کرده و بخشی از مشکلات را با تلاش و توانمندی مدیران و دلسوزان رفع کنیم.
معاون وزیر تعاون گفت: شفاف سازی و الکترونیکی کردن خدمات موجب بازدارندگی
و پیشگیری از خطاها میشود و تاکید وزیر تعاون نیز همیشه بر ارائه خدمات صحیح و شفاف
به مردم و دسترسی آنها به اطلاعات بوده است که در این راستا الکترونیکی کردن خدمات
در این وزارتخانه توانسته است به شفافیت کمک بسیار نماید.
وی افزود: همه باید تا ساعت آخر مسوولیت به انجام وظایف و ماموریتهای خود
عمل نموده و بیش از گذشته به مردم خدمت نماییم..
علیرضا کریم دادی در این جلسه با عنوان میزبان، گزارشی از اهم عملکرد ویژه
صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی ارائه مطلب نموده و اذعان داشت: دستاوردهای ویژه
مدیریت با سرانه خدمت رسانی بیش از ۱۵/۰۰۰ نفر برای
هریک از همکاران مدیریت ، با تلاش های مستمر آنان به عرصه ظهور رسیده که این سرانه
در دستگاه های اجرائی کل کشور و صندوق بازنشستگی کشوری ، به نوبه خود منحصر به فرد
می باشد.
مدیرصندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی در این جلسه، آمار حقوق بگیران جاری و راکد استان را ۱۴۲/۸۷۸ نفر و تعداد شاغلین
مشمول را ۷۵/۹۶۳ نفر اعلام نمود.
وی اظهار داشت ، سهمیه کشوری تخصیص یافته جهت پرداخت وام ضروری ۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریالی با سود ۴درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه به برندگان مشترک صندوق در استان خراسان رضوی ، مبلغ ۱/۰۳۸/۶۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال برای ۱۰/۳۸۶ نفر در ۶ مرحله می باشد که تا کنون ، مرحله اول آن به
حساب برندگان مربوطه واریز گردیده است و مابقی سهمیه ها در طی ۵ ماه دیگر و برای هر ماه یک مرحله واریزی ، انجام
خواهد شد.
کریم دادی با بیان اینکه سامانه نیازسنجی مدیریت در راستای سنجش تمایلات و
نیازهای جامعه هدف طراحی گردیده است ، اذعان داشت : همواره ارائه خدمت به مشترکین صندوق
در اقصا نقاط استان و به صورت غیر حضوری ملاک عمل مدیریت بوده تا بدین سبب از ترددهای
غیر ضرور ، بلاتکلیفی و تحمیل هزینه های زیاد ناشی از ایاب و ذهاب و زمان ایشان ، به
حد زیادی جلوگیری شود.
پایان خبر: پنج شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۱۸